Znajdź odpowiedź

Najczęściej zadawane pytania

Pytania ogólne


Jak możemy pomóc? Przejrzyj najczęściej zadawane pytania (FAQ).

  • Czym jest e-Videns?

    DENSO e-Videns to łatwe w obsłudze narzędzie do inspekcji pojazdów, które zapewnia innowacyjną metodę kontroli, łączącą krótki kwestionariusz dla kierowcy, skan w poszukiwaniu kodów błędów, odczyt danych z pracującego silnika i porównywanie ich z danymi referencyjnymi oraz kontrolę wizualną.

  • Jakie są korzyści?

    e-Videns to szybkie i przejrzyste w działaniu narzędzie do inspekcji pojazdu. Gdy proces kontroli pojazdu dobiegnie końca, system wygeneruje dwa oddzielne raporty:

    • Raport dla klienta zawierający podsumowanie wszelkich wykrytych nieprawidłowości, a także ewentualne zalecenia w kwestii dalszych napraw lub rozwiązywania problemów
    • Raport dla mechanika zawierający bardziej szczegółowe dane na temat stanu pojazdu.

    Raporty mogą być drukowane, udostępniane innym osobom lub przechowywane lokalnie, zostaną też zapisane w chmurze. Do raportów można łatwo dotrzeć używając kodu QR lub funkcji przeszukiwania historii systemu e-Videns.

  • Jaki jest numer katalogowy?

    Numer katalogowy e-Videns-I to: EVI1010000.

  • Jaki jest okres gwarancji?

    Okres gwarancyjny wynosi 24 miesiące.

  • Gdzie mogę zakupić e-Videns?

    e-Videns jest już dostępny w Polsce! Zostaw swoje dane, a nasz przedstawiciel handlowy wkrótce się z Tobą skontaktuje.

  • Ile kosztuje e-Videns?

    e-Videns jest już dostępny w Polsce! Zostaw swoje dane, a nasz przedstawiciel handlowy wkrótce się z Tobą skontaktuje.